onsdag 3. september 2008

Ukjent i by

Hva gjør en når en skal på kino, og er usikker på hvor det er?
Jo, vi lever i et moderne samfunn, full av tekniske hjelpemidler som f.eks flere megapixler kamera på mobilen.

Søndag kveld skulle jeg møte Kari og se den fantastiske filmen Landhandleren i Provence. Anbefales på det sterkeste, hvis du virkelig, virkelig kjeder deg, og er lei av å se på skapdøra di. Jeg valgte å droppe det enorme kartet, og i stedet fikk jeg den utrolig gode ideen å ta bilde av det i stedet. På mobilen. Det ble litt lite. Har zoom på mobilen da. Men fortsatt litt smått.

Kari fant meg sittende utenfor Nationalteateret. Jeg fant aldri Saga kino likevel. Se derfor nøye på kartet ovenfor og let nøye.


Hvor står det Saga kino?

1 kommentar:

Martin sa...

Saga står det like under Nationalteateret, regner med det er kinoen:) Håper du finner frem neste gang! Lykke til med Oslo og studier Maren! :D