fredag 7. november 2008

Svart senker natten seg...

Mitt fantastiske julekrybbekort

Tiden er der for lim på fingrene, fargerike streker i ansiktet og frustrasjon over forsvunnet kreativitet. Ja, nå begynner en å lage julekort til kjente og kjære.

Pengene fra Statens lånekasse går til Panduro hobby og en leter i sangbøker etter passende sangstrofer slik at julens glade budskap kommer ut.

I dag satte min kjære søster, Johanne, og jeg oss ned for å begynne med adventstiden store prosjekt. Johanne laget en tegning av en nisse og jeg laget et fantastisk julekrybbekort.

Dette er gøy, og jeg elsker det.



Johanne sin fantastiske nisse

4 kommentarer:

marnanne sa...

ååå...jeg sier det jeg, Maren! Du har virkelig evner innafor det å lage kort og sånt! talent!! ;)

kari! sa...

Koselig, koselig, koseliiiiig:)

Maren sa...

Ja, har behov for å lage noe, så om gjerne innom Marens julekortverksted;)

Bodil sa...

DU er tatt! Se bloggen min for mer info!!