søndag 16. november 2008

Informasjon om små og store ting som forteller LITT om den jeg er


(Ja, jeg tar utfrodringen din, Bodil)

Fire jobber jeg har hatt:
Eggplukker
Kjøkkenarbeider
Pleieassistent
Barnehagetante

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:
Notting Hill
Love Actually
Ikke naken
Dum og dummere

Fire plasser jeg har bodd:
Grünerløkka
Antsirabe (Madagaskar)
Balestrand (Sogn og Fjordane, Norge)
Veiesgrenda

Fire TV-program som jeg liker:
One tree hill
Greys anatomy
Friends
Americas funniest homevideos

Fire steder jeg har vært på ferie:
Hattfjelldal
Geilo
Danmark
Kenya

Fire websider jeg besøker (flere ganger) hver dag:
Facebook min profil
Facebook hjem
YouTube

marensomstudent.blogspot.com

Fire steder jeg heller ville vært nå:
Med telemarkbøy i knærne,
ski på beina,
ned et bakke full av herlig nysnø

skitur på fjellet

London

Alpene



Fire andre bloggere jeg utfordrer:
Lillesøster Johanne
Sykepleier Merethe
Anna-Lena Optiker
X-stipendiat
Sissel

2 kommentarer:

Bodil sa...

Crazy,korr fancy du e frøken:)Æ bli så imponert:)

Maren sa...

Du veit æ e den kreaive av oss to;)