lørdag 25. oktober 2008

Livet på sofaen

Her en dag gikk jeg på en jernstolpe. Kroppen oppdaget stolpen i det panna smalt inn i den. Sånn typisk film, bare at en kjekk mann kommer bort, og hjelper deg. Jeg lot som ingenting, selv om jeg ble litt kvalm og uvel etterpå. Tenkte skal i hvert fall ikke være hypokonder. Hjernerystelse er for sveklinger.

I går ble jeg kvalm og uvel igjen. Mamma foreslo at jeg kanskje skulle ta ei uke hjemme for å hvile. Jeg ringte heller til legevakten, og fikk beskjed om å legge meg på sofaen og ligge der resten av helga. Jeg lå der en stund i går, og i dag også.

(Var på nådegavekurs innimellom, veldig bra forresten)

Men det er litt kjedelig. Bare ligge der, se på TV, med eller lyd. Sitte litt på facebook,
men oppleve at alt en gjør, gjør en uvel og kvalm.

Så nå ligger jeg her og kjenner på mine grenser, og det kan jo være interessant.

3 kommentarer:

Liv Bente og Lars-Gøran Strømhaug sa...

Hei kjære! Surfa litt på gamle gassiske blogga for å mimmer litt, og måtte jo inn her og se litt og se korsn d går med deg:) Hjernerystelsa ska man ikke ta lett på. D e en liten hjerneskade d veit du (som om vi treng fleire, right?..) Hehe. Har blitt en del snakk om å fær til Madagaskar igjen no. Ikke akkurat rette tidspunktet for meg å søk jobb på her i Norge, så lysten om å dra tilbake til Mad har blitt litt større. Kan jo henn eg havn i Oslo ei stund. Så mye press om å tjen penge i den her delen av verden. Skikkelig slitsomt!!

God bedring da. Take it easy!
Klem fra Liv Bente:)

Astrid sa...

Nei! off, eg må le litt og! Kjenne meg så igjen i den følelsen håpe-ikkje-for-mangen-såg-detta-reise-meg-fort-opp-og-trosse-smerten-og-late-som-ingenting-for-detta-va-PINLIGT!. Eg slo heldigvis ikkje hove inn i stolpen, men fekk ein fin flyt over og bortover langs bakken. Du får ta d med ro sjøl om d e kjedligt i lengden, hørtes ikkje godt ut, sjøl om d nok såg veldig komisk ut ;)
gla i deg Maren!

Arnhild sa...

Jeg må bare le litt av den lyktestolpe-episoden din. Sjarmerende, Maren! ;)

Gøy å se på bloggen din!