onsdag 16. februar 2011

Tirsdagens STØRSTE høydepunkt uten sammenligning

Det var tirsdagskveld og det ringte på døra. Der sto det ei fremmed dame med en blomsterbukett. Sånn som vi alle har sett på film og som regel bare skjer der (i hvert fall for min del). Jeg hadde en rask gjennomgang av alle mulige og umulige kandidater som kunne komme på å sende meg blomster, og det var ikke noen som utpekte seg sånn egentlig.

Så blomstene pakket ut og der lå det et kort. Men følgende hilsen

Maren

Villa bare send en hilsen til dæ
for du er ei fantastisk storesøster!
Super glad i dæ

Glede mæ te treffes i påska igjen



For å si det sånn. Det gjorde dagen min og ga meg en påminnelse på hvor heldig jeg er. Som har sånne søstre i livet mitt.
Tusen takk for en fantastisk hverdagsglede, Helga!


2 kommentarer:

Unknown sa...

hehe. du had ikke tru på at det va mæ nei..

Solveig sa...

åå fint :D