lørdag 25. september 2010

Jeg valgte Helse- og sosialfag på videregående, ikke landbruksskole. Bor i storbyen og elsker kafélivet. Bare det å kunne gå på kino eller stikke på en konsert uten å planlegge. Sove lenge med god samvittighet (altså litt lengre enn sju...).

Likevel har jeg det i meg. Det kommer fram av og til. Kanskje hvis dyrevernsorganisasjoner sine protester eller prisen på norske matvarer blir tema. Eventuelt at jeg kan foreslå traktormerker som tema i Gruble og at jeg har det F A N T A S T I S K kjekt på Åge Aleksandersen-konsert.

I hvert fall som samboer med ei som yrkestittel agronom blir det bare enda tydeligere. Så da Norges Bondelag presenterte sin nye kleskolleksjon ble det brått bestilt og i går kom det i posten.




T-skjorter med en tydelig tekst som passer oss utmerket.

1 kommentar:

Johanne sa...

Like det æ ser, Maren! Kanskje det e nå som æ ønske mæ på reisen til utlandet ;)