tirsdag 8. september 2009


Kroppen min har den siste tida blitt følsom for fysisk aktivitet og da i særskilt oppoverbakker. Jeg trodde lenge det var kondisen min som det var noe galt med, men så tok det litt av. Pusten min kom med pipende lyder i tillegg, og så ga det seg liksom aldri. Så mine kjære rundt meg syntes det var plagsomt å høre på, jeg syntes selv det var litt pinlig og for alles beste dro jeg i dag til legen, fortalte om luftveisplagene mine, tok en pustetest og fikk resept på en blå astma-diskos.

PS: Noen har bytta sykkelsetet mitt. De har tatt mitt og satt på et annet et. Det syns jeg er dårlig gjort. 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Maren, det e bra du fikk det bevist hvertfall;)
E det samme astmaspray som æ har? Den lillaen som ligg i hjørnet på det bildet du har, bærre at den e blå? :)

Solveig sa...

Andreas har den me rød "hette".
Ta her ska ga bra :)

Sorry, menn e mått le når e las om sykkelsetet ditt.. va de stygt? Ødelagt?

Maren sa...

Ja, likens som din Johanne. Har enda itj heilt fått te den der inntrekking da. Tror ganske mytji av d der pulveret havne i munnen min, og ikke i lungan, men men...:)

Va litt stygt, litt slitt og litt vondt å sitt på... Dritt sykkelsete...

Solveig sa...

herlighet så FREKT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maren sa...

Takk Solveig!

Karen Marit sa...

så kjedelig med blå astma-diskos; får håpe den hjelper i tunge bakker :)
sykkelsete: frekt!

Silje og Camilla sa...

e det mulig..folk e frekke..kjekt å stikk innom bloggen din:)klem fra silje:)